Welke gebruikersnaam?
Welk Office pakket?

De praktijkeigenaar heeft een (beveiligde) e-mail gekregen met alle gebruikersnamen, wachtwoorden en met welk Officepakket er gewerkt wordt. Alle verdere informatie die je nodig hebt kan je navragen bij de praktijkeigenaar dus.

Handleiding inloggen EvryOnline werkplek

Voor Windows, macOS, iOS/iPadOS, Android en Chromebook

Vul de gebruikersnaam in, kies Libre of MS en klik op DOWNLOADEN.



Standaard wordt het icoon gedownload in de map “Downloads”. Om op je Windows computer het icoon op je bureaublad te zetten, kun je deze handleiding bekijken.

Voor Android,Chromebook dien je eenmalig “Remote Desktop” te installeren.
Voor macOS, IOS en iPadOS dien je eenmalig “Windows App” te installeren.
Voor installatie op macOS klik hier
Voor installatie op iOS/iPadOS klik hier
Voor installatie op Android en Chromebook klik hier

Voor een handleiding installatie op macOS klik op Handleiding EvryOnline op macOS installeren
Voor een handleiding installatie op Android klik op Handleiding EvryOnline op Android installeren
Voor een handleiding installatie op Chromebook klik op Handleiding EvryOnline op Chromebook installeren
Voor een handleiding installatie op iOS/iPadOS klik op Handleiding EvryOnline op iOS/iPadOS

De handleiding over de “Two Factor Authenticatie” kun je hier vinden.

Printen van je EvryOnline werkplek

Wil je ook kunnen printen vanaf EvryOnline? Zorg eerst dat je printer juist geïnstalleerd is en werkt op je computer. Daarna installeer je deze software op je computer (dit kan alleen als je niet bent ingelogd op EvryOnline):

TS Print voor Windows downloaden
TS Print voor macOS downloaden

Om TS print op macOS te installeren
Houd de Control-toets ingedrukt terwijl je op de app klikt en kies ‘Open’ uit het contextuele menu. Klik op ‘Open’.

Indien je vanaf een Android, Chromebook of IOS/iPadOS apparaat ingelogd bent op EvryOnline, is het niet mogelijk om direct naar de printer te printen.

Vecozo gebruiken in combinatie met een EvryOnline werkplek

Vanaf 1 september 2021 kun je de diensten van Vecozo (COV, declaratie indienen, enz) alleen nog gebruiken vanaf vooraf doorgegeven ip-adressen. Je kan dus niet zomaar meer via elke internetverbinding de vecozo diensten gebruiken. Aangezien je Evry gebruikt vanaf onze servers met een EvryOnline werkplek, is je eigen ip-adres niet (meer) relevant, in plaats daarvan dien je op de website van Vecozo aan te geven dat je werkt met de softwarepartij Evry B.V.

Voor eventuele ondersteuning moet je contact op te nemen met de helpdesk van Vecozo. De Evry helpdesk kan hier geen ondersteuning voor bieden.

Helpdesk en ons storingsnummer

Uiteraard kan je onze helpdesk benaderen voor alle vragen met betrekking tot onze beveiligde werkplekken. Maar de normale helpdesk is alleen onder kantoortijd te bereiken en we snappen dat je met een beveiligde werkplek 24/7 kan werken. Daarom hebben we ook een speciale website waar storingen met betrekking op de beveiligde werkplek op worden vermeld. Heb je een storing en staat dit nog niet op de storingspagina, bel dan ons noodnummer om storingen te melden, dagelijks bereikbaar van 07:00 tot 21:00 uur (dus ook in het weekend).

Let wel op: dit noodnummer is alleen bedoeld voor het melden van storingen aan de beveiligde werkplekken, dus niet voor helpdeskvragen of om je te helpen met het instellen van een extra computer of iets dergelijks. Mocht er echt een storing zijn aan een server, dan kan je dat melden via het storingsnummer.

Storingswebsite www.evry-storing.nl
Storingsnummer: 0172 – 74 88 11